Strona główna | Psychologia, pedagogika | Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy (miękka oprawa)
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy (miękka oprawa)
Autor: Mateusz Grzesiak
Wydawca: Onepress
ISBN: 978-83-283-3487-8
Data wydania: 2017
Liczba stron: 208/B5
Oprawa: miękka
Cena: 29,00 zł 26,97 zł
Dostępność: 24 godziny

Poleć znajomemu

Do schowka

Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego.

Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.

Wstęp (9)
 
Istotność sprzedaży (11)
Polska mentalność (15)
Model MasterSales (19)
 
Inner Game (23)
 
Sympatia i kompetencja (25)
Autorytet (28)
Kategorie (32)
Archetypy (34)
Pozycje (43)
Wzrok (46)
Gestykulacja (50)
Dotyk (73)
Chodzenie (76)
Odległość (77)
Niepowtarzalność (78)
Motywacja (80)
Dystans do siebie (84)
Ciekawość (86)
Zmiana wrażenia (88)
Błędy wizerunkowe (89)
 
Relations Game (93)
 
Social jiu-jitsu (95)
Raport niewerbalny (99)
Raport werbalny (102)
Etapowość (107)
Zaufanie (109)
Potrzeby (119)
Demografia (119)
Psychografia (127)
Emocje (136)
Lojalność (144)
Future pace (147)
Backtrack pace (149)
Telefon (150)
E-mail (151)
Zasady komunikacji (152)
 
Sales Game (157)
 
Wątpliwości (159)
Definiowanie produktu (168)
Elevator speech (171)
Promocje (174)
Język korzyści (177)
Pytania (179)
Odpowiadanie (181)
Wiele osobowości (182)
Rama inwestycji (183)
Umawianie spotkań (185)
Cross-sale (187)
Rekomendacje (188)
Testymoniale (189)
Buyer's remorse (190)
Techniki perswazyjne (191)
 
Epilog (195)

Nie znaleziono szczegółowych informacji o autorze

 Wstecz
Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line