Strona główna | Marketing | Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
Wydawca: Helion
ISBN: 978-83-283-4224-8
Data wydania: 2016
Liczba stron: 256/B5
Oprawa: miękka

Poleć znajomemu

Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Wstęp (7)

Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych (15)

Dziki Zachód (16)

Social jest stary! (19)

1, 2, 3, internet (20)

Człowiek jest najważniejszy (24)

Nowe media dla nowego człowieka (27)

Nowe media (nie) są bezpłatne! (28)

Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci (30)

Social media - co jest czym? (31)

Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing (33)

Marketing pod strzechy! (36)

Najtrudniejszy1 (37)

Komputer czy jabłko? (38)

Naszą siłą będzie treść (39)

Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? (41)

Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? (45)

Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? (57)

Rozdział 3. Przegląd narzędzi (69)

Facebook (70)

Facebook Messenger (106)

Twitter (114)

YouTube (132)

Blogosfera (154)

Mikroinfluencerzy (174)

Visual content (176)

LinkedIn (203)

Przydatne narzędzia socialowca (217)

Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? (225)

So-lo-mo (226)

Hipsteryzacja (227)

Internet rzeczy (228)

Social biznes (229)

Social selling (232)

Społeczna odpowiedzialność (234)

Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden w 2018 roku i później? (237)

Mniej stocka, więcej życia (238)

Mniejszość też ma znaczenie? (240)

Treść - klucz do serc i umysłów (242)

Długi ogon nadaje ton (244)

Każdy z nas jest medium (246)

Podziękowania (251)

Nie znaleziono szczegółowych informacji o autorze

 Wstecz
Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line