Strona główna | Marketing | Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
Autor: Damian Sałkowski
Wydawca: Poltext
ISBN: 978-83-7561-582-1
Data wydania: 2016
Liczba stron: 160/B5
Oprawa: miękka
Cena: 34,00 zł 30,60 zł
Dostępność: 24 godziny

Poleć znajomemu

Do schowka

Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm.
Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system.
Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie, warto poznać podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania AdWords – i o tym właśnie jest ten poradnik napisany przez młodego i wyjątkowo kompetentnego autora.

Za pomocą AdWords możesz dotrzeć do każdego!
Zasięg tej reklamy obejmuje 97% internautów. Za pomocą tego systemu reklamowego masz dostęp do każdej grupy wiekowej, do klientów indywidualnych i biznesowych, a swój przekaz reklamowy komunikować możesz na wielu płaszczyznach.

Z książki dowiesz się między innymi o tym:
- jak rozpocząć swoją przygodę z Google AdWords,
- jak dobrać odpowiednią strategię do swojej kampanii,
- na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii

Nie znaleziono szczegółowych informacji o autorze

 Wstecz
Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line