Strona główna | Marketing | SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Wydanie II rozszerzone
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Wydanie II rozszerzone
Autor: Andrzej Batko
Wydawca: Onepress
ISBN: 978-83-246-1837-8
Data wydania: 2011
Liczba stron: 256/B5
Oprawa: twarda
Cena: 39,00 zł 36,27 zł
Dostępność: 24 godziny

Poleć znajomemu

Do schowka

Słowa mogą być BRONIĄ,
przynieść BOGACTWO,
zapewnić WŁADZĘ
i działać jak AFRODYZJAK 
 
Słowa… są w Tobie i wokół Ciebie. Mogą być bronią, działać jak narkotyk, przynieść bogactwo. Słowami kochasz i nienawidzisz. To dzięki nim kształtujesz rzeczywistość — wpływasz na innych i samego siebie.
 
Czy wiesz, że na świecie — Twoim świecie — trwa odwieczna walka? Walka o Twoje myśli, Twoje uczucia i Twój portfel. Do wygrania tej batalii nie wystarczą zwykłe sztuczki.
 
 
 
Tutaj konieczna jest prawdziwa sztuka! Sztuka perswazji!
 
 
 
Zdajesz sobie sprawę z tego, że słowa mają dostęp do ludzkiej podświadomości? I że codziennie bywasz… hipnotyzowany? Właśnie tak — hipnotyzowany! Najskuteczniejsze techniki wpływania na Twój umysł ukryte są między z pozoru niewinnymi słowami.
 
Czy jesteś gotów poznać nowe narzędzia, które dadzą Ci ogromną władzę nad umysłami, uczuciami i zachowaniami innych ludzi? Czy jesteś na to wystarczająco dojrzały? Wyobraź sobie, że już posiadasz umiejętność porywania ludzi do działania tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem. Masz dar napełniania ich serc pozytywną energią. Zdobywasz ich sympatię i akceptację dla Twoich propozycji. Teraz masz jeszcze większe szanse to osiągnąć. Czyż ta perspektywa nie jest kusząca?
 
Z kolejnej odsłony tej bestsellerowej książki dowiesz się:
 
w jaki sposób szybko opanować techniki perswazji i z powodzeniem je stosować;
czy każdy jest tak samo podatny na hipnozę;
jak kotwiczyć stany emocjonalne;
kiedy manipulacja staje się nieetyczna;
czy techniki perswazji sprawdzają się także w zarządzaniu samym sobą.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

O Autorze (7)
 
Wstęp (13)
 
Wstęp do II wydania (17)
 
Dlaczego niektórzy handlowcy prawie zawsze zarabiają ogromne pieniądze? (23)
 
Czy wiesz, jak często jesteś poddawany hipnozie? (29)
 
Część I: Język perswazji (37)
 
1. Magia słowa (45)
 
2. Jak naprawdę działają słowa? (49)
 
3. W jaki sposób łączniki wpływają na doświadczenie? (73)
 
4. Tajemnicza moc implikacji (79)
 
5. Odkryj potęgę presupozycji (97)
 
6. Metafory (123)
 
7. Metaprogramy (141)
 
Część II: Taktyki perswazji (161)
 
8. Techniki i strategie perswazji (165)
 
9. Kotwiczenie (187)
 
10. Między etyką a manipulacją (203)
 
11. Zarządzanie sobą (215)
 
Zakończenie (225)
 
A: Tandeta perswazyjna (229)
 
B: Jak wpływać na ludzi, którzy się opierają, w taki sposób, że nawet tego nie zauważą? (237)

Nie znaleziono szczegółowych informacji o autorze

 Wstecz
Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line