Strona główna | Marketing | Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
Autor: Damian Sałkowski
Wydawca: Poltext
ISBN: 978-83-7561-557-9
Data wydania: 2015
Liczba stron: 200/B5
Oprawa: miękka
Cena: 34,90 zł 31,41 zł
Dostępność: 24 godziny

Poleć znajomemu

Do schowka

Ekspansja i rozwój Internetu nieustannie kreują nowatorskie trendy e-marketingowe. Nie wystarczy już tylko zwykła reklama skromnie wkomponowana w treść.
Liczą się innowacyjne rozwiązania na długo zapadające w pamięć odbiorcom. Szybko zmieniające się reguły rządzące rynkiem on-line, aktywizują potrzebę zmian w firmach zorientowanych na sukces, gdyż tylko otwarcie na postęp technologiczny, zwiększą szanse na postrzeganie ich jako liderów na internetowym rynku.
Ponadto przez swoją innowacyjność wyróżnią się wśród firm konkurencyjnych.
 
Samo pojęcie marketingu internetowego oznacza używanie Internetu w celach reklamowych, prowadzących do sprzedaży dóbr lub usług.
Na marketing internetowy składa się reklama "pay per click", reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, buzz marketing, product marketing i blogowanie.
 
W książce znajdują się przykłady wykorzystania w praktyce narzędzi marketingowych wzbogacone o kolorowe screeny.

Nie znaleziono szczegółowych informacji o autorze

 Wstecz
Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line