Strona główna | Marketing | Biblia copywritingu
Biblia copywritingu
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawca: Helion
ISBN: 978-83-283-2700-9
Data wydania: 2017
Liczba stron: 192
Oprawa: miękka
Cena: 39,00 zł 36,27 zł
Dostępność: 24 godziny

Poleć znajomemu

Do schowka

Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!

Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.

Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych — odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.

Pisz i bogać się!

WSTĘP Pawła Tkaczyka
WPROWADZENIE BOHATERA Dla kogo ta książka i co Ci może dać?
CZĘŚĆ I Genesis. Zacznij od siebie
1. Czy każdy może być copywriterem?
1.1. Pozbądź się ograniczeń
1.2. Musisz uwierzyć
1.3. Zasady pracy trzy kapelusze
2. Klient. Poznaj Tomka
Pragnienia
Problemy i przeszkody
Potrzeby
2.1. Cztery poziomy potrzeb klienta
2.2. Trzy wymiary motywacji
Wątpliwości i obiekcje
2.3. Nawróćcie się porzućcie STATUS QUO
2.4. Uwierzyć
3. Profil klienta. Produkt. Most korzyści
3.1. Przewaga nad konkurencją DROZD
3.2. Co jest w pudełku? Materializacja obietnicy
3.3. Metakorzyść
CZĘŚĆ II Księga słów
1. Pierwszy kapelusz. Skup się
1.1. PEN
1.2. Obietnica więź z klientem
1.3. Zmiana percepcji klienta metafory i obrazy
1.4. Potrzebujesz tego, jeśli
1.5. Pełna paczka. Czy w środku coś jest?
1.6. Bariery i obiekcje
1.7. Dopasuj się do przekonań
1.8. Wiarygodność sześć elementów
1.9. RR CTD płonąca platforma. Jeśli nie to, to co?
1.10. To musi się udać
1.11. Konfrontacja ze status quo
1.12. Nowe zamiast starego
1.13. Koszty utraconych korzyści
1.14. Przenieś go na inny poziom
1.15. Tylko TY
1.16. CTA trzy obietnice
2. Drugi kapelusz. Jak pracujemy na tym etapie?
2.1. Bullet points
2.2. Interaktywna struktura tekstu
2.3. Szablon tekstu
2.4. Długość ma znaczenie
2.5. Nagłóweczku, powiedz przecie
Poziom K0. Czego ode mnie chcesz?
Poziom K1. Powiedz mi coś o tym
Poziom K2. Powiedz, co tam masz dla mnie?
Poziom K3. Dziękuję, już mam
Poziom K4. Co dalej?
Poziom K5. Co nowego?
2.6. Zamknij sprzedaż
3. Trzeci kapelusz. Od półproduktu do świetnego tekstu
3.1. Lista kontrolna (pytania klientów)
3.2. 7D/HD
3.3. Trzy zasady Puzyrkiewicza
1. Odchudzanie
2. Sterydy dla zdań
3. Zmysłowe obrazy
Podsumowanie
CO DALEJ? Jak rozwijać te umiejętności?

Nie znaleziono szczegółowych informacji o autorze

 Wstecz
Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line