Strona główna | MarketingSortuj wg: Tytuł | Data wydania
‹‹‹ poprzednia1234następna ›››
Marketing we współczesnej gospodarce. Wybrane zagadnienia Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski redakcja naukowa Książka Zapowiedź cena 43,20 zł
48,00 zł
Coaching. Zestaw narzędzi Maciej Bennewicz, Anna Prelewicz Książka cena 35,91 zł
39,90 zł
Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz Anthony Iannarino Książka cena 44,91 zł
49,90 zł
Sztuka prezentacji. Teoria i praktyka Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak, Sławomir Winch redakcja naukowa Książka cena 54,00 zł
60,00 zł
Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju Tomasz Trojanowski Książka cena 58,50 zł
65,00 zł
Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść Marty Neumeier Książka cena 31,41 zł
34,90 zł
Podręcznik coachingu Clifford, Thorpe Książka cena 40,41 zł
44,90 zł
Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów Badzińska Ewa Książka cena 37,80 zł
54,00 zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II Marcin Żukowski Książka
Książka niedostępna - nakład wyczerpany

Marketing 4.0. Era cyfrowa Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan Książka cena 40,41 zł
44,90 zł
Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość Wojciech Budzyński Książka cena 40,41 zł
44,90 zł
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Wydanie II rozszerzone Andrzej Batko Książka cena 36,27 zł
39,00 zł
Biblia copywritingu Dariusz Puzyrkiewicz Książka cena 37,11 zł
39,90 zł
Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki Damian Sałkowski Książka cena 31,41 zł
34,90 zł
Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność Ewelina Koch Książka cena 30,60 zł
34,00 zł
‹‹‹ poprzednia1234następna ›››
Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line