Strona główna | MarketingSortuj wg: Tytuł | Data wydania
‹‹‹ poprzednia123następna ›››
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II Marcin Żukowski Książka cena 37,11 zł
39,90 zł
Marketing 4.0. Era cyfrowa Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan Książka cena 40,41 zł
44,90 zł
Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość Wojciech Budzyński Książka cena 40,41 zł
44,90 zł
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Wydanie II rozszerzone Andrzej Batko Książka cena 36,27 zł
39,00 zł
Biblia copywritingu Dariusz Puzyrkiewicz Książka cena 37,11 zł
39,90 zł
Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki Damian Sałkowski Książka cena 31,41 zł
34,90 zł
Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność Ewelina Koch Książka cena 30,60 zł
34,00 zł
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords Damian Sałkowski Książka cena 30,60 zł
34,00 zł
Content Marketing. Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści Tomasz Stopka Książka cena 30,60 zł
34,00 zł
Marketing w elektroenergetyce Franciszek Krawiec, Stella Krawiec Książka cena 49,50 zł
55,00 zł
Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz Książka cena 44,10 zł
49,00 zł
Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej Piotr Jaworowicz, Magdalena Jaworowicz Książka cena 62,10 zł
69,00 zł
Marketing płci w komunikowaniu politycznym Magdalena Jaworowicz Książka cena 55,80 zł
62,00 zł
Wideokomunikowanie polityczne w internecie. YouTube i polskie partie polityczne w latach 2011-2014 Piotr Jaworowicz Książka cena 41,40 zł
46,00 zł
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników Małgorzata Bartosik-Purgat Książka cena 37,80 zł
42,00 zł
‹‹‹ poprzednia123następna ›››
Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line