Jeżeli chcesz polecić swojemu znajomemu książkę 'Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji' wypełnij poniższy formularz

Twój emial:
Email znajomego:
Przepisz kod z obrazka:


Strona główna | Marketing | Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji
Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji
Autor: Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz
Wydawca: Difin
ISBN: 978-83-8085-429-1
Data wydania: 2017
Liczba stron: 230/B5
Oprawa: miękka
Cena: 49,00 zł 44,10 zł
Dostępność: 24 godziny

Poleć znajomemu

Do schowka

Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja.

W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.:

- omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku;
- szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta;
- przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C;
- wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej;
- porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.

Patronaty:
              

Spis treści:

Wprowadzenie
        
Rozdział 1. Nowoczesna komunikacja w zmieniającym się otoczeniu społeczno-ekonomicznym
    
1.1. Istota komunikacji międzyludzkiej
1.2. Trendy w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku
1.3. Kluczowe czynniki w budowaniu skutecznej komunikacji firmy
1.3.1. Tożsamość firmy    
1.3.2. Wizerunek
1.3.3. Reputacja
1.4. Strategiczni odbiorcy komunikacji firm
1.4.1. Duże przedsiębiorstwa
1.4.2. Małe i średnie przedsiębiorstwa
1.5. Realizacja celów w strategicznych grupach odbiorców
1.6. Całościowy model skutecznej komunikacji ze strategicznymi grupami odbiorców
        
Rozdział 2. Skuteczna komunikacja w środowisku biznesowym – B2B

        
2.1. Profesjonalna komunikacja w obsłudze klienta B2B
2.1.1. Otwieranie rozmowy z klientem
2.1.2. Poznawanie potrzeb klienta
2.1.3. Przedstawianie korzyści
2.1.4. Asertywność
2.1.5. Współpraca w sytuacji konfliktowej
2.2. Budowanie relacji w komunikacji przedsiębiorstw
2.2.1. Podejście partnerskie w komunikacji B2B
2.2.2. Zarządzanie jakością (TQM – Total Quality Management)
2.2.3. Koncepcja marketingu relacji
2.2.4. Pracownicy organizacji jako part-time marketers
2.2.5. Doskonała obsługa klienta
2.2.6. Metody zdobywania wiedzy o klientach – lead generation
2.2.7. Zarządzanie relacjami z klientem – CRM
2.2.8. Budowa lojalności
2.2.9. Zintegrowana komunikacja marketingowa w modelu B2B
        
Rozdział 3 . Zintegrowana komunikacja marketingowa z odbiorcą końcowym – B2C
        
3.1. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji marketingowej
3.1.1. Nowa rola marketingu – od orientacji na firmę do orientacji na klienta i społeczeństwo
3.1.2. Czy koncepcja 4P jest aktualna? Nowy mix marketingowy
3.1.3. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji z konsumentami
3.1.4. Odbiorcy komunikacji B2C a B2B
3.2. Narzędzia nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej
3.2.1. Reklama
3.2.2. Marketingowe public relations
3.2.3. Promocja sprzedaży i POS
3.2.4. Sprzedaż osobista
3.2.5. Marketing bezpośredni
3.2.6. Marketing internetowy
3.2.7. Mobile marketing
3.2.8. Marketing szeptany
3.2.9. Sponsoring
3.2.10. Event marketing
3.3. Integralne spojrzenie na media w nowoczesnym komunikowaniu marketingowym
3.3.1. Założenia strategii POE – spójne zarządzanie kanałami komunikacji
3.3.2. Media Paid
3.3.3. Media Owned
3.3.4. Media Earned
3.3.5. Odbiorcy i zakres oddziaływania poszczególnych mediów
3.4. Wybrane techniki i numery nowoczesnej komunikacji marketingowej
3.4.1. Content marketing
3.4.2. Storytelling
3.4.3. Autentyczność i podkreślanie pochodzenia
3.4.4. Dostarczanie doświadczeń
3.4.5. Komunikacja wideo w internecie
3.4.6. Retrokomunikacja: sentyment konsumentów
        
Rozdział 4. Komunikacja motywacyjna wewnątrz organizacji
        
4.1. Narzędzia komunikacji budujące motywację pracowników
4.1.1. Pochwała i wyrazy uznania
4.1.2. Dystrybucja opinii klienta
4.1.3. Wyrazy wdzięczności
4.1.4. Wzajemna motywacja pracowników poprzez rozrywkę
4.1.5. Wyjście poza rolę i schematy komunikacyjne
4.1.6. Uświadomienie funkcji pełnionej w organizacji
4.2. Skuteczna komunikacja motywacyjna w zarządzaniu zespołem
4.2.1. Wyznaczanie i komunikowanie celów motywujących
4.2.2. Deklaracja zobowiązania
4.2.3. Efekt rozgrzeszenia
4.2.4. Organizacja zebrań
4.2.5. Plan realizacji celu
4.2.6. Słowa komunikujące sukces lub porażkę
4.2.7. Wizualizacja konsekwencji
4.2.8. Monitoring progresu
4.2.9. Udzielanie motywującej informacji zwrotnej
        
Rozdział 5. CSR – zintegrowana komunikacja społecznej odpowiedzialności biznesu
        
5.1. CSR – zobowiązania społeczne stawiane nowoczesnej firmie
5.2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu
5.3. Odpowiedzialność społeczna jako cel przedsiębiorstwa
5.4. Strategia odpowiedzialnego społecznie biznesu
5.5. CSR w komunikacji public relations
5.6. Narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu
5.7. Marketing społecznie zaangażowany – Cause Related Marketing (CRM)
        
Bibliografia
Spis rysunków i tabel
Sylwetki autorów

Magdalena Jaworowicz

praktyk marketingu, wykładowca, coach. Zawodowo odpowiada za komunikację marketingową w japońskiej firmie Omron Electronics. Organizatorka licznych eventów w obszarze B2B (targi, wyjazdy incentive, seminaria). Naukowo zajmuje się komunikacją marketingową i marketingiem politycznym. Wykłada komunikowanie marketingowe na UW, SWPS oraz na studiach MBA. Coach, trener wystąpień, publicystka, autorka książek o tematyce marketingu.


Piotr Jaworowicz

praktyk i teoretyk marketingu oraz komunikowania. Kierownik Działu Projektów Eventowych i Mediów Społecznościowych PKN Orlen. Organizator eventów, w których wzięło udział łącznie ponad 600 tys. osób (m.in. Orlen Warsaw Marathon, VERVA Street Racing). Naukowo zajmuje się badaniem komunikacji marketingowej, politycznej i nowych mediów. Autor artykułów oraz książek nt. komunikowania i marketingu.


prof. dr hab. Grażyna Gierszewska, Politechnika Warszawska, Wydział Zarządzania:

Na polskim rynku wydawniczym ciągle istnieje wiele luk w zakresie publikacji z obszaru nauk o organizacji i zarządzaniu uwzględniających najnowsze osiągnięcia światowe. Zarządzanie marketingowe jest tą subdyscypliną, w której w ostatnich latach zachodzą szczególnie burzliwe zmiany, ale dzięki takim książkom, jak Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji luka ta powoli się zapełnia.

dr Małgorzata Gałązka-Sobotka, Dyrektor Centrum Kształcenia Podyplomowego, Uczelnia Łazarskiego:

Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji podejmuje zagadnienia kluczowe dla rozwoju współczesnych przedsiębiorstw, takie jak budowanie relacji wewnętrznych i zewnętrznych w świetle nowych tendencji rynkowych, co czyni ją ważną pozycją w edukacji menedżerów.

 Wstecz
Koszyk pusty

Aktualności

Warszawskie
Targi Książki

18-21 maja 2017
PGE Narodowy

Publikacje wydawnictwa Difin dostępne na stoisku Księgarni PROFIT (88/D15)

Serdecznie zapraszamy!

» Oferty pracy:

- redaktor wydawniczy: budownictwo
-
redaktor wydawniczy: psychologia, socjologia, ekonomia, zarządzanie
- tłumacz
- psycholog


» Wspieramy

Kiermasz taniej książki

Gdzie kupić

Facebook

 

Współpracujemy z




 

Dla przyszłych autorów


» Wydaj książkę w Difinie

Bestsellery

Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line