Pytanie: Proszę o podanie adresu księgarni w moim mieście, gdzie mogę zakupić książki Państwa wydawnictwa
Odpowiedź: Informacje na temat punktów sprzedaży na terenie całej Polski można znaleźć w zakładce "Gdzie kupić"



Pytanie: W jaki sposób mogę zapłacić za zamówione książki?
Odpowiedź: Za zamówione publikacje można zapłacić:

- za pobraniem (przy odbiorze przesyłki)
- kartą on-line
- przelewem. Wpłaty proszę dokonać na następujące dane:

Difin Spółka Akcyjna
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa
NIP: 526-020-70-48
Konto: DB PBC SA O/Warszawa, nr 21 1910 1048 2262 0348 2317 0001



Pytanie: Czy ceny książek podane w księgarni internetowej zawierają podatek VAT?
Odpowiedź: Tak, ceny podane przy książkach są cenami brutto - zawierają 5% VAT.



Pytanie: Czy kupując w Wydawnictwie przysługuje mi jakiś rabat?
Odpowiedź: Zamówienia złożone w Wydawnictwie premiowane są 10% rabatem.



Pytanie: Czy można zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?
Odpowiedź: Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane – wystarczy do nas zadzwonić (22 851 45 61 w. 110, 111) lub przysłać do nas informację mailem na adres kasia.babicka@difin.pl z prośbą o rezygnacji z zamówienia.



Pytanie: Czy możliwe jest połączenie zamówień, które złożyłem w odstępie dwóch dni?
Odpowiedź: Jeśli zamówienie złożone pierwszego dnia nie zostało zrealizowane (wysłane)do momentu skompletowania kolejnego zamówienia, na życzenie klienta przesyłamy obydwa zamówienia w jednej paczce (w tej sytuacji pobieramy opłatę pocztową tylko za jedną przesyłkę).



Pytanie: Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?
Odpowiedź: Na prośbę klienta, przekazaną mailem na adres kasia.babicka@difin.pl lub telefonicznie (22 851 45 61 w. 110, 111), możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu - oczywiście jeśli zamówienie nie zostało już przez nas zrealizowane i wysłane.



Pytanie: Czy zamówienie większej ilości egzemplarzy pozycji książkowych pozwoli obniżyć cenę za zamówienie?
Odpowiedź: Tak. W przypadku jeśli wartość zamówienia przekroczy 299 zł (liczone wraz z rabatami), wówczas Wydawnictwo pokrywa koszty przesyłki kurierskiej.



Pytanie: Jak długo trzeba czekać na realizację zamówienia?
Odpowiedź: W przypadku wybrania przesyłki pocztowej zamówienia realizowane są w terminie do 2-3 dni roboczych

W przypadku wybrania przesyłki kurierskiej zamówienia złożone w księgarni internetowej, telefonicznie lub faksem do godz. 12.00 będą zrealizowane (dostarczone) do 48 h od godziny potwierdzenia zamówienia.

Uwaga
: zamówienia złożone w piątek po godzinie 12.00, sobotę i w niedzielę - ich realizacja rozpocznie się w poniedziałek.



Pytanie: Czy doliczacie Państwo koszty wysyłki?
Odpowiedź: W przypadku wysyłki pocztą polską, koszt wynosi 12 zł.

W przypadku przesyłki kurierskiej koszt przesyłki krajowej wynosi 17 zł.

Jeśli wartość zamówienia przekroczy 299 zł (liczone wraz z rabatami), wówczas Wydawnictwo pokrywa koszty przesyłki kurierskiej.

Przesyłki zagraniczne są realizowane wg aktualnego cennika poczty polskiej.



Pytanie: Czy posiadają Państwo katalog w formie książkowej?
Odpowiedź: Tak, posiadamy katalogi w formie książkowej. Wysyłane są na indywidualną prośbę Klienta.



Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line