Strona główna | Archiwum | Sztuka prowadzenia rozmów sprzedażowych
Sztuka prowadzenia rozmów sprzedażowych
Autor: Linda Richardson
Wydawca: ICAN Institute
ISBN: 978-83-63662-47-9
Data wydania: 2015
Liczba stron: 134/B5
Oprawa: twarda

Poleć znajomemu

Rosnąca świadomość klientów i zwiększenie ich możliwości dzięki Internetowi sprawia, że sprzedawcy muszą działać inaczej niż inni, by się wyróżniać i osiągnąć sukces. Zaliczana do Sprzedażowej Galerii Sławy autorka napisała podręcznik, według którego należy działać, by zapewnić sobie przewagę w nowej rzeczywistości!

Poznaj 5 strategii umożliwiających przejście od rozmowy o produkcie do rozmowy o wynikach biznesowych. Zapewnij sobie przewagę w nowej sprzedażowej rzeczywistości!

Linda Richardson

ceniona jako coach, laureatka wielu nagród za wkład w rozwój metod zarządzania sprzedawcami i poprawy ich wyników. Magazyn „Training Industry” uznał ją za jednego z 20 najbardziej wpływowych specjalistów w dziedzinie szkoleń. W 2012 roku otrzymała nagrodę Top Sales And Marketing Award jako branżowy lider opinii.


Daniel H. Pink, autor książek Jak być dobrym sprzedawcą oraz Drive:

W ostatnich latach radykalnie i bezpowrotnie zmieniły się zasady sprzedaży. Linda Richardson nie tylko pokazuje szeroki kontekst nowego świata sprzedaży, ale także dostarcza wiedzę, z której mogą skorzystać zarówno nowi, jak i doświadczeni sprzedawcy. Ta książka wyróżnia się na tle innych pozycji pełnych starych pomysłów i utartych banałów.

Marc Ramos, Global Learning, People & Talent Development w Google:

Kompletnie nowe spojrzenie na motywację Ta książka to więcej niż pozycja, którą trzeba przeczytać lub mieć. To podręcznik, według którego NALEŻY DZIAŁAĆ. Linda Richardson przedstawia zaktualizowaną mapę drogową, prowadzącą w przystępny sposób po współczesnych i przyszłych wzorcach zakupowych, a także pokazującą, w jaki sposób wykorzystać technologię, kontakty i wyjątkową wiedzę, aby odnosić zwycięstwo w nowym krajobrazie sprzedażowym.

Gerhard Gschwandtner, dyrektor zarządzający Selling Power:

Linda stworzyła podstawy sprzedaży dla wszystkich branż. W swojej książce Sztuka prowadzenia rozmów sprzedażowych uchwyciła nowy trend sprzedażowy: ekonomię konwersacji. To najbardziej merytoryczna i autorytatywna książka na rynku na temat zarządzania rozmową. To lektura obowiązkowa dla każdego lidera sprzedaży i każdego sprzedawcy osiągającego najlepsze wyniki.

 Wstecz
Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line