Strona główna | Archiwum | Przełom w zarządzaniu sprzedażą
Przełom w zarządzaniu sprzedażą
Autor: Jason Jordan, Michelle Vazzana
Wydawca: ICAN Institute
ISBN: 978-83-63662-26-4
Data wydania: 2014
Liczba stron: 287/B5
Oprawa: twarda

Poleć znajomemu

Naprawdę mamy do czynienia z przełomem. Tradycyjny model sprzedaży, doskonalony przez całe dziesięciolecia, przypieczętował „śmierć komiwojażera” – kogoś, komu wydawało się, że aby sprzedać, wystarczy mieć dobry towar w dobrej cenie i nie spóźniać się na spotkania. Dziś nie wystarcza nawet 3S − zatrudnianie najbardziej utalentowanych sprzedawców, wspieranie ich opracowywaniem wnikliwych planów działania, a także ciągłe doskonalenie w odbywaniu skutecznych wizyt handlowych. Zasada 3S (selection, strategy, skill), paradygmat od lat określający warunki skutecznej sprzedaży, na naszych oczach ustępuje pierwszeństwa innej − zasadzie 3M (management, metrics, methodology). Autorzy, czerpiąc ze swojego bogatego doświadczenia doradczego i trenerskiego, dają nam znać o zmianie jakościowej. Nie negując konieczności dbania o jakość zespołu.

Jason Jordan

partner w Vantage Point Performance Inc., czołowej organizacji oferującej szkolenia i usługi z zakresu rozwoju zarządzania sprzedażą. Uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży B2B. Ma ponad 15 lat doświadczenia na arenie międzynarodowej m.in. w branży technologicznej, produkcyjnej, usługowej. Specjalizuje się w badaniach dotyczących wskaźników wyników sprzedaży. Absolwent Duke University oraz studiów MBA na University of Virginia.


Michelle Vazzana

wieloletni praktyk i uznany ekspert w dziedzinie zarządzania sprzedażą i coachingu z zakresu sprzedaży. Partner w Vantage Point Performance Inc. Absolwentka zarządzania zwiększającego skuteczność organizacji i zaawansowanych szkoleń z zakresu kompleksowego zarządzania jakością i projektowania treści szkoleń na Marymount University w Arlington oraz informatyki na Florida International University.


Paweł Wójcik, dyrektor generalny Boiron Polska:

Jesteśmy świadkami głębokich zmian społecznych, ekonomicznych i technologicznych, które przekładają się również na obyczaje i system wartości. Zmiany te, będące integralną częścią naszego życia, nie dość że zachodzą, to zachodzą coraz szybciej. A to wymusza transformacje w środowiskach biznesowych. Autorzy w swojej książce świetnie opisują mechanizmy, które na naszych oczach zmieniają tradycyjny model sprzedaży i tworzą nowy, konkurencyjny. Który obok sprawdzonych metod eksponuje rolę takich czynników, jak metodologie, wskaźniki i zarządzanie. Moim zdaniem najbliższe lata potwierdzą, czy i na ile przedstawiona diagnoza była słuszna. Choć wydaje się, że owszem – że to profesjonalne kierowanie sprzedawcami wraz z mierzeniem ich efektywności jest dziś i będzie kiedyś kluczowe dla sukcesu firm i przedsięwzięć biznesowych.

 Wstecz
Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line