Strona główna | Archiwum | Pricing Man. Jak zarządzanie ceną może odmienić biznes
Pricing Man. Jak zarządzanie ceną może odmienić biznes
Autor: Herman Simon
Wydawca: ICAN Institute
ISBN: 978-83-63662-11-0
Data wydania: 2016
Liczba stron: 259/B5
Oprawa: twarda

Poleć znajomemu

To paradoks: z jednej strony firmy chcą za wszelką cenę uniknąć wojny cenowej, a z drugiej wielu menedżerów uważa, że obniżka cen to najlepszy, najszybszy i najskuteczniejszy sposób na poprawę wyników sprzedaży. W efekcie – zamiast być wyjątkiem – wojny cenowe stają się regułą i druzgocąco wpływają na zyski firm.

Odmień swoje spojrzenie na cenę i wraz z Hermannem Simonem, światowym autorytetem z obszaru pricingu, znajdź sposób na skuteczną politykę cenową! Autor poświęcił temu zagadnieniu aż 40 lat pracy. Zabierze cię w fascynującą podróż, podczas której nauczy cię, jak odnaleźć równowagę między wartością a ceną i dzięki temu zapewnić firmie sukces.

Nie znaleziono szczegółowych informacji o autorze

Maciej Nuckowski, Dyrektor Działu Usług, Xerox Global Document Outsourcing:

Wydawać by się mogło, że pojęcie ceny jest tak stare i wyeksploatowane, że wszystko na ten temat już zostało wynalezione i opisane. Mimo to Simonowi udaje się rzucić interesujące nowe światło na to zagadnienie i odkryć olbrzymi potencjał, jaki nadal w nim drzemie.

Rafał M. Słyk Mobile and Analytics, Poland and Eastern Europe at MicroStrategy:

W potocznym mniemaniu niewielki upust w wysokości kilkuprocentowej zniżki nie powinien szkodzić zyskowi ciężko wypracowywanemu przez przedsiębiorstwo. W rzeczywistości jednak, jak dowodzi autor, może być przyczyną daleko idących kłopotów, a nawet narażać przedsiębiorstwo na straty bądź bankructwo jeżeli odpowiednio nie uwzględnimy wszystkich czynników zewnętrznych.

Paweł Szczepankowski, Managing Director Poland Atradius Credit Insurance N.V. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce:

Bez względu na to, czy kupujesz czy sprzedajesz, sprawdź, dlaczego ekonomia nie zawsze działa tak, jak sobie wymyślili niektórzy nobliści.

Philip Kotler:

Hermann Simon jest autorem jednych z najwybitniejszych książek o teoretycznych i praktycznych aspektach ustalania cen.

 Wstecz

Zobacz także

Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line