Strona główna | Biznes-poradniki | O strategiach marketingowych 10 idei HBR
O strategiach marketingowych 10 idei HBR
Autor: Roland T. Rust, Christine Moorman, Gaurav Bhalla, David C. Edelman, Theodore Levitt, Clayton M. Christensen, Scott Cook, Taddy Hall, Kevin Lane Keller, Michael J. Silverstein, Kate Sayre, James C. Anderson, James A. Narus, Wouter van Rossum, Susan Fournie
Wydawca: ICAN Institute
ISBN: 978-1-4221-8988-7
Data wydania: 2014
Liczba stron: 206/A5
Oprawa: twarda

Poleć znajomemu

Twoja firma przechodzi zmiany? Potrzebujesz podnieść efektywność działu marketingu? Sprawdź światowe rozwiązani i trendy.
Skorzystaj ze sprawdzonych strategii! Sięgnij po 10 tekstów światowych autorytetów!
Harley-Davidson jest jedną z 50 najlepszych globalnych marek, wycenioną na 7,8 mld dolarów. Lecz nie dawniej niż 1983 roku firmie groziło bankructwo. Osią przemiany i osiągniętego w jej następstwie sukcesu było przyjęcie nowatorskiej wtedy, a naturalnej dziś, strategii marketingowej polegającej na zaangażowaniu się firmy w budowę wspólnoty wokół marki. Udało się - firma wyszła z kłopotów, a marka przekroczyła granicę motoryzacyjnej niszy i obsługuje dziś odzież, obuwie, kosmetyki i galanterię...

Jeśli potrzebujesz podnieść efektywność działu marketingu, O strategiach marketingowych zainspiruje Cię do owocnych zmian. Sprawdź:
- Co jest mocną stroną Twojej oferty, gdzie leżą jej słabości?
- Jak zakończyć wojnę między marketingiem i sprzedażą?
- Co zrobić, by nie zaniżać ceny i przekonać do niej klienta?
- W jaki sposób korzystać z technologicznej rewolucji?
- Jak doceniać klientów, by byli źródłem nowych transakcji.

Nie znaleziono szczegółowych informacji o autorze

Jacek Kotarbiński, Senior Consultant, Euromarketer Poland:

Doskonali autorzy przedstawiają swój punkt widzenia na zmieniającą się rolę strategii marketingowej. Niegdyś − planowana była na lata. Dziś − często decyduje o kształcie całości biznesu, jego wynikach i rozwoju. Strategia coraz częściej ewoluuje w stronę modeli zarządzania marką i dopasowania do wymagań insights. Kluczowego znaczenia nabiera realna wartość marki, efektywność strategii działania oraz wiarygodność biznesowa całej organizacji. Warto przeczytać – to idee autorytetów najwyższej klasy.

Paweł Koziara, dyrektor marketingu Marketer+:

Wiele firm zmienia dziś swoją strukturę na taką, w której centralne i wyróżnione miejsce zajmuje marketing. Słusznie – żyjemy w czasach wybrednego i dobrze poinformowanego konsumenta. Gdy głównym problemem nie jest wyprodukowanie określonego dobra, a dotarcie z nim do odbiorcy, trzeba mieć wiedzę o tym, jak to zrobić. "O strategiach marketingowych" daje tę wiedzę – wskazuje kierunki i inspiruje do własnych innowacji.

Agnieszka Węglarz, dyrektor programu B2B Business Development Program, strateg i praktyk w zarządzaniu marketingowym:

Cyfrowe technologie zmieniły otoczenie marketerów i zradykalizowały warunki konkurencji rynkowej. Dziś kiedy nowe narzędzia zastępują tradycyjne metody marketingu, radykalnie zmienia się sposób budowania relacji producenta z klientem. 10 Idei HBR przybliża najciekawsze wątki związane ze zmianą w podejściu do marketingu. Warto się z nimi zapoznać i zadać sobie pytanie – czy i ja mogę zmienić swój mix marketingowy, aby w nowy, lepszy sposób wesprzeć budowanie własnego biznesu?

 Wstecz

Zobacz także

Arteterapia. Narodziny idei, ewolucja teorii, rozwój praktyki Wita Szulc cena 38,70 zł
43,00 zł
Zastosowanie idei public governance w prawie administracyjnym Iwona Niżnik-Dobosz redakcja naukowa cena 63,00 zł
70,00 zł
Kto kieruje globalizacją? Think Tanki, kuźnie nowych idei Tadeusz Teofil Kaczmarek cena 0,00 zł
35,00 zł
O innowacjach 10 idei HBR Roger L. Martin, Vijay Govindarajan, Chris Trimble, Jeffrey R. Immelt, Lance A. Bettencourt, Anthony W. Ulwick, George S. Day, Stefan Thomke, Donald Reinersen, Rosabeth Moss Kanter, Rita Gunther McGrath, Ian C. MacMillan, Peter F. Drucker
O podejmowaniu decyzji 10 idei HBR Daniel Kahneman, Ralph L. Kenney, Don Lovallo, Peter M. Madsen, Michael C. Mankins, Haward Raiffa, Michael A. Roberto, Paul Rogers, Olivier Sibony, Richard Stelle, Catherine H. Tinsley, Jo Whitehead
O skutecznej komunikacji 10 idei HBR Robert B. Cialdini, Jay A. Conger, Stephen Denning, Kimberly D. Elsbach, John Hamm, Robert B. Miller, Nick Morgan, Leslie Perlow, Deborah Tannen, Holly Weeks, Gary A. Williams, Stephanie Williams
O efektywnej współpracy 10 idei HBR John Abele, Paul Adler, Douglas Archibald, Richard Boyatzis, Daniel Goleman, Ranjay Gulati, Morten T. Hansen, Charles Heckschen, Jonathan Hughes, Herminia Ibarra, Richard McDermott, Andrew P. McAffe, Gary P. Pisano, Laurence Prusak, Jeff Weiss
O zespołach 10 idei HBR Diane Coutu, Jon R. Katzenbach and Douglas K. Smith, Lynda Gratton and Tamara J. Erickson, Vanessa Urch Druskat and Steven B. Wolff, Jeanne Brett, Kristin Behfar, and Mary C. Kern, Bill Parcells, Bob Frisch, Bill Fischer and Andy Boynton, Kathleen M. Eise
Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line