Strona główna | Archiwum | O skutecznej komunikacji 10 idei HBR
O skutecznej komunikacji 10 idei HBR
Autor: praca zbiorowa
Wydawca: ICAN Institute
ISBN: 978-83-63662-27-1
Data wydania: 2012
Liczba stron: 205/A5
Oprawa: twarda

Poleć znajomemu

Komunikacja to układ nerwowy każdej organizacji. Nie pozwól na jej paraliż! Sięgnij po 10 tekstów światowych autorytetów!
Pewien dyrektor generalny, kiedy musi podjąć decyzję w 5 minut, ocenia, czy osoba prezentująca pomysł jest pewna siebie. To, jak mówimy, bywa ważniejsze od tego, co mówimy. "O skutecznej komunikacji opowiada o potędze słów, o tym, kto zostaje wysłuchany i dlaczego.

Rozmowa to podstawowe narzędzie pracy menedżera. Poznaj tajniki wiarygodnego mówcy:

- Jak mówić, by zdobywać uznanie i budować porozumienie?
- Jak konstruktywnie krytykować i oceniać?
- Jak wydawać przekonujące polecenia i rozwiązywać problemy grupy?
- Jak inspirować i przewodzić zespołom?

Autorzy: Robert B. Cialdini, Jay A. Conger, Stephen Denning, Kimberly D. Elsbach, John Hamm, Robert B. Miller, Nick Morgan, Leslie Perlow, Deborah Tannen, Holly Weeks, Gary A. Williams, Stephanie Williams.

Nie znaleziono szczegółowych informacji o autorze

Joanna Stopyra, właściciel agencji Beauty Management PR & Marketing to Women:

Komunikacja jest dla biznesu tym, czym tlen dla człowieka. Nikt nie rodzi się idealnym mówcą. Ale aspirujący do roli lidera powinien przynajmniej starać się nim zostać. Efektywna komunikacja nie tylko poprawia relacje z kontrahentami, klientami i pracownikami, ale jest również kluczowym narzędziem budowania wizerunku w mediach oraz pozycji w branży, w której działasz. O skutecznej komunikacji z serii 10 idei HBR to absolutny must have współczesnego menedżera.

Andrzej Borczyk, dyrektor personalny Microsoft Polska:

Musimy skutecznie docierać do naszych klientów, partnerów biznesowych i pracowników. W erze mobilności i social networkingu sztuką staje się wyłowienie tego, co najważniejsze. A kluczem do budowania zaangażowania jest przygotowanie skutecznej komunikacji. Jak to zrobić – dowiesz się z tej książki.

Piotr Ruszowski, Marketing & PR Manager Mondial Assistance:

Prowadzenie biznesu to komunikacja − z pracownikami, klientami i partnerami biznesowymi. Oby skuteczna. A sam biznes opiera się na negocjacjach, obietnicach i wizerunku. Czyli… komunikacji! „O skutecznej komunikacji” pomaga w biznesie. Skutecznym biznesie.

 Wstecz
Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line