Strona główna | Archiwum | O innowacjach 10 idei HBR
O innowacjach 10 idei HBR
Autor: praca zbiorowa
Wydawca: ICAN Institute
ISBN: 978-83-63662-35-6
Data wydania: 2014
Liczba stron: 212/A5
Oprawa: twarda z obwolutą

Poleć znajomemu

10 tekstów światowych autorytetów zarządzania innowacją!
Pozycja typu must have (and read immediately, of course!) w bibliotece każdego, kto poważnie podchodzi do zarządzania firmą.

Nie oszukujmy się: w środowisku biznesowym rzadko spotyka się prawdziwych odkrywców. Jak już tacy się pojawiają, miewają problemy, by do wdrożenia innowacji przekonać współczłonków zarządu lub właścicieli firm, w których pracują, bo samo słowo „innowacja” wzbudza w decydentach reakcję alergiczną. Tymczasem, jak przekonują autorzy tekstów O innowacjach, wykorzystując przykłady różnych firm z całego świata, „oddolną transformację może przejść każda korporacja, jeśli tylko zechce. Nawet jeżeli działa w niewielkiej skali i w całkiem prozaicznej branży”.

Jeśli zatem naprawdę chcesz:
- wdrażać innowacje, które zadecydują o Twojej przewadze konkurencyjnej,
- poznać czynniki przesądzające o sukcesie nowych produktów,
- zdobywać przebojem kolejne rynki,
koniecznie sięgnij po 10 idei Harvard Business Review!

Wybierz sukces. Czytaj O innowacjach.

Autorzy: Roger L. Martin, Vijay Govindarajan, Chris Trimble, Jeffrey R. Immelt, Lance A. Bettencourt, Anthony W. Ulwick, George S. Day, Stefan Thomke, Donald Reinersen, Rosabeth Moss Kanter, Rita Gunther McGrath, Ian C. MacMillan, Peter F. Drucker, Clayton M. Christensen, Stephen P. Kaufman, Willy C. Shih.

Nie znaleziono szczegółowych informacji o autorze

Krzysztof Sobieszczek, dyrektor strategiczny ZenithOptimedia Group:

Bardzo często innowację utożsamia się z kreatywnością. W rzeczywistości menedżerowie potrzebują znacznie więcej, aby osiągnąć na tym polu sukces. Większość innowacyjnych rozwiązań pochodzi ze świadomego, nieustannego zgłębiania możliwości, czy to w obrębie firmy, własnej branży czy otoczenia biznesowego. Pomocą w tych poszukiwaniach jest bez wątpienia publikacja O innowacjach. Serdecznie polecam!.

Marek Staniszewski, Chief Strategy Officer Havas Worldwide Warsaw, prezes Fundacji Homo Inquietus:

Potrzeba innowacji staje się coraz pilniejsza. Innowacja to nowość, a to, co nowe, zawsze jest ryzykowne. Dlatego innowacja wymaga odwagi – znalezienia się w mniejszości pośród „bezpiecznie myślącej” większości. Twórcza kombinacja tego, co znane, wyjście poza rutynę lub zmiana sprawdzonego podejścia – wszystko to zwiększa szanse na znalezienie przełomowej idei. 10 idei HBR to dobry stymulant myślenia o strategicznej innowacji – poszerza perspektywy i uświadamia ograniczenia.

 Wstecz
Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line