Strona główna | Biznes-poradniki | O innowacjach 10 idei HBR
O innowacjach 10 idei HBR
Autor: Roger L. Martin, Vijay Govindarajan, Chris Trimble, Jeffrey R. Immelt, Lance A. Bettencourt, Anthony W. Ulwick, George S. Day, Stefan Thomke, Donald Reinersen, Rosabeth Moss Kanter, Rita Gunther McGrath, Ian C. MacMillan, Peter F. Drucker
Wydawca: ICAN Institute
ISBN: 978-83-63662-35-6
Data wydania: 2014
Liczba stron: 212/A5
Oprawa: twarda z obwolutą
Cena: 99,00 zł
Dostępność: 2017-05-12

Poleć znajomemu

Do schowka

10 tekstów światowych autorytetów zarządzania innowacją!
Pozycja typu must have (and read immediately, of course!) w bibliotece każdego, kto poważnie podchodzi do zarządzania firmą.

Nie oszukujmy się: w środowisku biznesowym rzadko spotyka się prawdziwych odkrywców. Jak już tacy się pojawiają, miewają problemy, by do wdrożenia innowacji przekonać współczłonków zarządu lub właścicieli firm, w których pracują, bo samo słowo „innowacja” wzbudza w decydentach reakcję alergiczną. Tymczasem, jak przekonują autorzy tekstów O innowacjach, wykorzystując przykłady różnych firm z całego świata, „oddolną transformację może przejść każda korporacja, jeśli tylko zechce. Nawet jeżeli działa w niewielkiej skali i w całkiem prozaicznej branży”.

Jeśli zatem naprawdę chcesz:
- wdrażać innowacje, które zadecydują o Twojej przewadze konkurencyjnej,
- poznać czynniki przesądzające o sukcesie nowych produktów,
- zdobywać przebojem kolejne rynki,
koniecznie sięgnij po 10 idei Harvard Business Review!

Wybierz sukces. Czytaj O innowacjach.

Nie znaleziono szczegółowych informacji o autorze

Krzysztof Sobieszczek, dyrektor strategiczny ZenithOptimedia Group:

Bardzo często innowację utożsamia się z kreatywnością. W rzeczywistości menedżerowie potrzebują znacznie więcej, aby osiągnąć na tym polu sukces. Większość innowacyjnych rozwiązań pochodzi ze świadomego, nieustannego zgłębiania możliwości, czy to w obrębie firmy, własnej branży czy otoczenia biznesowego. Pomocą w tych poszukiwaniach jest bez wątpienia publikacja O innowacjach. Serdecznie polecam!.

Marek Staniszewski, Chief Strategy Officer Havas Worldwide Warsaw, prezes Fundacji Homo Inquietus:

Potrzeba innowacji staje się coraz pilniejsza. Innowacja to nowość, a to, co nowe, zawsze jest ryzykowne. Dlatego innowacja wymaga odwagi – znalezienia się w mniejszości pośród „bezpiecznie myślącej” większości. Twórcza kombinacja tego, co znane, wyjście poza rutynę lub zmiana sprawdzonego podejścia – wszystko to zwiększa szanse na znalezienie przełomowej idei. 10 idei HBR to dobry stymulant myślenia o strategicznej innowacji – poszerza perspektywy i uświadamia ograniczenia.

 Wstecz

Zobacz także

Arteterapia. Narodziny idei, ewolucja teorii, rozwój praktyki Wita Szulc cena 38,70 zł
43,00 zł
Zastosowanie idei public governance w prawie administracyjnym Iwona Niżnik-Dobosz redakcja naukowa cena 63,00 zł
70,00 zł
Kto kieruje globalizacją? Think Tanki, kuźnie nowych idei Tadeusz Teofil Kaczmarek cena 0,00 zł
35,00 zł
Zastosowanie idei public governance w prawie administracyjnym Iwona Niżnik-Dobosz cena 0,00 zł
58,00 zł
O podejmowaniu decyzji 10 idei HBR Daniel Kahneman, Ralph L. Kenney, Don Lovallo, Peter M. Madsen, Michael C. Mankins, Haward Raiffa, Michael A. Roberto, Paul Rogers, Olivier Sibony, Richard Stelle, Catherine H. Tinsley, Jo Whitehead cena 0,00 zł
99,00 zł
O strategiach marketingowych 10 idei HBR Roland T. Rust, Christine Moorman, Gaurav Bhalla, David C. Edelman, Theodore Levitt, Clayton M. Christensen, Scott Cook, Taddy Hall, Kevin Lane Keller, Michael J. Silverstein, Kate Sayre, James C. Anderson, James A. Narus, Wouter van Rossum, Susan Fournie cena 0,00 zł
99,00 zł
O skutecznej komunikacji 10 idei HBR Robert B. Cialdini, Jay A. Conger, Stephen Denning, Kimberly D. Elsbach, John Hamm, Robert B. Miller, Nick Morgan, Leslie Perlow, Deborah Tannen, Holly Weeks, Gary A. Williams, Stephanie Williams cena 0,00 zł
99,00 zł
O efektywnej współpracy 10 idei HBR John Abele, Paul Adler, Douglas Archibald, Richard Boyatzis, Daniel Goleman, Ranjay Gulati, Morten T. Hansen, Charles Heckschen, Jonathan Hughes, Herminia Ibarra, Richard McDermott, Andrew P. McAffe, Gary P. Pisano, Laurence Prusak, Jeff Weiss cena 0,00 zł
99,00 zł
O zespołach 10 idei HBR Diane Coutu, Jon R. Katzenbach and Douglas K. Smith, Lynda Gratton and Tamara J. Erickson, Vanessa Urch Druskat and Steven B. Wolff, Jeanne Brett, Kristin Behfar, and Mary C. Kern, Bill Parcells, Bob Frisch, Bill Fischer and Andy Boynton, Kathleen M. Eise cena 0,00 zł
99,00 zł
Koszyk pusty

Aktualności

Warszawskie
Targi Książki

18-21 maja 2017
PGE Narodowy

Publikacje wydawnictwa Difin dostępne na stoisku Księgarni PROFIT (88/D15)

Serdecznie zapraszamy!

» Oferty pracy:

- redaktor wydawniczy: budownictwo
-
redaktor wydawniczy: psychologia, socjologia, ekonomia, zarządzanie
- tłumacz
- psycholog


» Wspieramy

Kiermasz taniej książki

Gdzie kupić

Facebook

 

Współpracujemy z




 

Dla przyszłych autorów


» Wydaj książkę w Difinie

Bestsellery

Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line