Strona główna | Biznes-poradniki | Jak tworzyć i wdrażać wygrywającą strategię sprzedaży?
Jak tworzyć i wdrażać wygrywającą strategię sprzedaży?
Autor: Frank V. Cespdes
Wydawca: Difin
ISBN: 978-83-63662-49-3
Data wydania: 2017
Liczba stron: 236/B5
Oprawa: twarda
Cena: 119,00 zł
Dostępność: 2017-05-12

Poleć znajomemu

Do schowka

Nawet najlepsza strategia to zdecydowanie za mało, aby zdeklasować rynkowych rywali.
Kluczem do sukcesu jest skuteczne przekucie strategii w przemyślane działania sprzedażowe.
Ale ta sztuka udaje się nielicznym!
Z badań wynika, że tylko niecałe 10% dobrze formułowanych strategii doczekuje się udanej realizacji, a przedsiębiorstwa osiągają jedynie 50–60% zakładanych wyników finansowych. Menedżerowie sami przyznają, że mają problem z powiązaniem codziennych działań sprzedażowych ze strategią.
Poza tym wiele firm nawet nie ma formalnej strategii sprzedaży spójnej ze strategią ogólną!
Tymczasem dopiero ich sprawne połączenie pozwala osiągać wyższe wyniki i wyróżniać się na tle konkurencji.
Ty już dzisiaj możesz tego dokonać: sięgnij po książkę Franka Cespedesa z Harvard Business School, uznawanego za jednego z najbardziej wpływowych ekspertów sprzedaży. Autor w niezwykle praktyczny sposób podpowie Ci, jak pogodzić cele sprzedażowe z celami organizacji i wprowadzić jedność między ich realizacją a deklarowaną strategią. Dzięki jego wskazówkom zbudujesz swoją przewagę na mocnym fundamencie. UWAGA: To nie jest kolejna książka tylko o planowaniu strategicznym! To praktyczny przewodnik, który pokaże Ci, co dokładnie powinieneś zrobić, aby dzięki przemyślanej strategii sprzedaży zdobywać nowych klientów i większe zyski.

Najlepsza książka roku o sprzedaży według strategy + business

Nie znaleziono szczegółowych informacji o autorze

Stefan Jakubski, B2B Commercial Director East Central Europe, ZT „Kruszwica” a Bunge Company:

Frank Cespedes w swojej książce dotyka bardzo czułego punktu wielu menedżerów – tworzenia wielkich strategii w oderwaniu od klienta, rzeczywistości rynkowej i bez pomysłu, jak tę strategię wdrożyć w życie. Z odrobiną swady, bez oskarżania i wytykania pokazuje, jak często stratedzy są mało taktyczni. Nie pytają u źródła, nie pamiętają o osobach, które ich strategię będą implementować. A to często niezbędne minimum, aby nasza strategia była efektywna.

Katarzyna Łakińska, prezes, V&P Group:

Niestety nadal zdarza się, że dyrektorzy marketingu lub sprzedaży działają na rozłącznych polach: traktują swoje budżety jako środki do wydania, a nie jako cele inwestycji, które mają się wielokrotnie zwrócić. Ta książka pobudza do myślenia na temat całości procesów zarządczych w firmach, gdzie kompetencje działów mają charakter silosów. Stanowi też cenne źródło wiedzy o procesach dla działów finansowych, które często uważają wydatki marketingu czy sprzedaży za problem tylko po stronie kosztów. Ponadto lektura książki może pozytywnie wpłynąć na pracę działów PR, dzięki czemu przestaną one szlifować komunikaty o prawdziwej i żywej strategii do wypolerowanych banałów.

Michael Eckhardt, dyrektor zarządzający, Chasm Institute:

Po przeczytaniu i zastosowaniu lekcji przedstawionych w Jak tworzyć i wdrażać wygrywającą strategię sprzedaży? poznasz rady strategiczne, praktyczne techniki i pożyteczne sposoby poprawy tempa osiągania efektów strategii i sprzedaży. To narzędzia pomocne dla dyrektorów, którzy pragną, aby ich przedsiębiorstwa zaczęły oferować coraz bardziej wymagającym klientom większą wartość i prawdziwe rozwiązania.

 Wstecz
Koszyk pusty

Aktualności

Warszawskie
Targi Książki

18-21 maja 2017
PGE Narodowy

Publikacje wydawnictwa Difin dostępne na stoisku Księgarni PROFIT (88/D15)

Serdecznie zapraszamy!

» Oferty pracy:

- redaktor wydawniczy: budownictwo
-
redaktor wydawniczy: psychologia, socjologia, ekonomia, zarządzanie
- tłumacz
- psycholog


» Wspieramy

Kiermasz taniej książki

Gdzie kupić

Facebook

 

Współpracujemy z




 

Dla przyszłych autorów


» Wydaj książkę w Difinie

Bestsellery

Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line