Strona główna | Biznes-poradniki | Budować, pożyczyć czy kupić?
Budować, pożyczyć czy kupić?
Autor: Laurence Capron
Wydawca: ICAN Institute
ISBN: 978-83-63662-42-2
Data wydania: 2012
Liczba stron: 220/B5
Oprawa: twarda
Cena: 119,00 zł
Dostępność: 2017-05-12

Poleć znajomemu

Do schowka

Zapewnij zrównoważony rozwój swojej firmie. Sięgnij po przełomową książkę mistrzów strategii i wykorzystaj model Buduj-Pożyczaj-Kupuj, aby rozbudować portfel projektów wzrostu. Ta książka to bezcenne kompendium praktycznej wiedzy dla właścicieli firm, prezesów, członków zarządów, dyrektorów finansowych i menedżerów. W biznesie wygrywają tylko te firmy, które stale się rozwijają. Nawet gdy dotykają je trudności, potrafią się im przeciwstawić i przetrwać. Co kryje się za ich sukcesem? To organizacje, które nie zawężają swojego wzrostu do jednej opcji. Uważnie analizują sytuację rynkową i konfrontują tę wiedzę ze stanem swoich zasobów.

Nie znaleziono szczegółowych informacji o autorze

Bob McDonald, przewodniczący rady, prezes i dyrektor wykonawczy, Procter & Gamble:

Capron i Mitchell trafnie przedstawiają dylemat współczesnych liderów biznesu – jak zapewnić firmie trwały długoterminowy wzrost. Proponują atrakcyjny model, dzięki któremu liderzy mogą wybrać najlepszy sposób zniwelowania luk w zasobach i zdolnościach oraz zapewnić organizacji szanse wzrostu.

Roger Martin, rektor Rotman School of Management, Uniwersytet w Toronto:

Laurence Capron i Will Mitchell napisali wartościową książkę o tym, jak zabezpieczyć zdolności i zasoby niezbędne dla sukcesu organizacji. Budować, pożyczyć czy kupić? Zarządzanie wzrostem firmy w czytelny i praktyczny sposób objaśnia koncepcje, które – dzięki wielu pomocnym listom kontrolnym i modelom – nie są jedynie abstrakcyjnymi pomysłami dla praktykujących menedżerów. Polecam książkę wszystkim, którzy pragną poprawić rentowność swojej organizacji.

Peter Johnson, wiceprezes Corporate Strategy, Eli Lilly:

Istnieje wiele publikacji na temat tego, „jakie” kluczowe kompetencje są potrzebne firmie do stworzenia przewagi konkurencyjnej. Budować, pożyczyć czy kupić? Zarządzanie wzrostem firmy zajmuje się natomiast zasadniczym problemem – „jak” te kompetencje pozyskać. To czytelny, praktyczny przewodnik po sztuce podejmowania decyzji o tym, jak pozyskać, integrować zasoby i zarządzać nimi w czasie.

Patrick Cescau, były prezes Unilevera:

Ta drobiazgowa, poparta badaniami analiza jest bezcenną pomocą dla każdego menedżera pragnącego rozwiązać najtrudniejszą zagadkę w obszarze wzrostu: pozwala dokładnie określić, jak i kiedy wykorzystać zasoby i zdolności firmy w celu wykorzystania najlepszych szans.

Prof. dr hab. Kathleen M. Eisenhardt, Uniwersytet Stanforda, współautorka książki Competing on the Edge: Strategy as Structured:

Autorzy książki zmienią twój sposób myślenia o biznesie. Oferują czytelny model, który znacznie upraszcza trudny wybór między akwizycją, aliansem a wzrostem organicznym, i ilustrują go wieloma przykładami firm z całego świata. To lektura obowiązkowa dla menedżerów i specjalistów od rozwoju działalności.

 Wstecz
Koszyk pusty

Aktualności

Warszawskie
Targi Książki

18-21 maja 2017
PGE Narodowy

Publikacje wydawnictwa Difin dostępne na stoisku Księgarni PROFIT (88/D15)

Serdecznie zapraszamy!

» Oferty pracy:

- redaktor wydawniczy: budownictwo
-
redaktor wydawniczy: psychologia, socjologia, ekonomia, zarządzanie
- tłumacz
- psycholog


» Wspieramy

Kiermasz taniej książki

Gdzie kupić

Facebook

 

Współpracujemy z




 

Dla przyszłych autorów


» Wydaj książkę w Difinie

Bestsellery

Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line