Szanowni Klienci,

w dniu 2 maja (wtorek) wydawnictwo będzie nieczynne. Zamówienia złożone w piątek 28 kwietnia po godzinie 12:00 będą realizowane 4 maja. Za utrudnienia przepraszamy.

zespół wydawnictwa Difin
 

Strona główna | Biznes-poradniki | Biznesplan. Pytania i odpowiedzi
Biznesplan. Pytania i odpowiedzi
Autor: Tomasz Hermaniuk
Wydawca: Difin
ISBN: 978-83-7641-933-6
Data wydania: 2014
Liczba stron: 233/B5
Oprawa: miękka
Cena: 46,00 zł 41,40 zł
Dostępność: 24 godziny
Materiały dodatkowe (3): Pobierz materiały dodatkowe

Poleć znajomemu

Do schowka


W prezentowanej publikacji autor przedstawia od strony praktycznej proces tworzenia biznesplanu dla dowolnej organizacji gospodarczej. Nowatorską formułą książki jest jej układ składający się z pytań i odpowiedzi. Są to pytania, które najczęściej zadają sobie osoby po raz pierwszy przystępujące do samodzielnego tworzenia biznesplanu. Autor udziela na nie merytorycznych i wyczerpujących odpowiedzi, które w znacznym stopniu ułatwiają przygotowanie własnego dokumentu. Układ książki jest jasny, czytelny i wynika z proponowanej struktury biznesplanu. Autor zaprezentował również najważniejsze źródła finansowania działalności przedsiębiorstw ze wskazaniem na zalety i wady każdego z nich.

Książka dra Tomasza Hermaniuka nominowana do Nagrody „Economicus”.

Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Źródła finansowania działalności gospodarczej

Rozdział 2. Zasady tworzenia i struktura biznesplanu

Rozdział 3. Analiza sytuacji bieżącej firmy/projektu

Rozdział 4. Wyznaczanie celów i tworzenie planów działania

Rozdział 5. Organizacja działań marketingowych

Rozdział 6. Finanse projektu

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Tomasz Hermaniuk

doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego, prywatny przedsiębiorca. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z obszarów marketingu i zarządzania jakością oraz zajmuje się działalnością naukowo-badawczą w tej dziedzinie. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu publikacji naukowych wydanych w kraju i za granicą. Od lat prowadzi działalność doradczo-konsultingową i szkoleniową. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z marketingiem, sprzedażą, obsługą klienta i szeroko rozumianymi umiejętnościami miękkimi. Pełni funkcję kierownika Centrum Marketingu Produktów Spożywczych Uniwersytetu Rzeszowskiego. Jest opiekunem Rzeszowskiego Studenckiego Forum Business Centre Club.



 Wstecz
Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line