Strona główna | Biznes-poradnikiSortuj wg: Tytuł | Data wydania
‹‹‹ poprzednia12następna ›››
O innowacjach 10 idei HBR Roger L. Martin, Vijay Govindarajan, Chris Trimble, Jeffrey R. Immelt, Lance A. Bettencourt, Anthony W. Ulwick, George S. Day, Stefan Thomke, Donald Reinersen, Rosabeth Moss Kanter, Rita Gunther McGrath, Ian C. MacMillan, Peter F. Drucker Książka
O podejmowaniu decyzji 10 idei HBR Daniel Kahneman, Ralph L. Kenney, Don Lovallo, Peter M. Madsen, Michael C. Mankins, Haward Raiffa, Michael A. Roberto, Paul Rogers, Olivier Sibony, Richard Stelle, Catherine H. Tinsley, Jo Whitehead Książka
O strategiach marketingowych 10 idei HBR Roland T. Rust, Christine Moorman, Gaurav Bhalla, David C. Edelman, Theodore Levitt, Clayton M. Christensen, Scott Cook, Taddy Hall, Kevin Lane Keller, Michael J. Silverstein, Kate Sayre, James C. Anderson, James A. Narus, Wouter van Rossum, Susan Fournie Książka
O skutecznej komunikacji 10 idei HBR Robert B. Cialdini, Jay A. Conger, Stephen Denning, Kimberly D. Elsbach, John Hamm, Robert B. Miller, Nick Morgan, Leslie Perlow, Deborah Tannen, Holly Weeks, Gary A. Williams, Stephanie Williams Książka
O efektywnej współpracy 10 idei HBR John Abele, Paul Adler, Douglas Archibald, Richard Boyatzis, Daniel Goleman, Ranjay Gulati, Morten T. Hansen, Charles Heckschen, Jonathan Hughes, Herminia Ibarra, Richard McDermott, Andrew P. McAffe, Gary P. Pisano, Laurence Prusak, Jeff Weiss Książka
O zespołach 10 idei HBR Diane Coutu, Jon R. Katzenbach and Douglas K. Smith, Lynda Gratton and Tamara J. Erickson, Vanessa Urch Druskat and Steven B. Wolff, Jeanne Brett, Kristin Behfar, and Mary C. Kern, Bill Parcells, Bob Frisch, Bill Fischer and Andy Boynton, Kathleen M. Eise Książka
Jak tworzyć i wdrażać wygrywającą strategię sprzedaży? Frank V. Cespdes Książka cena 119,00 zł
DNA innowatora. Zostań mistrzem we wdrażaniu innowacji! Jeff Dyer, Hal Gregersen, Clayton M. Christensen Książka
Pricing Man. Jak zarządzanie ceną może odmienić biznes Herman Simon Książka
Sztuka prowadzenia rozmów sprzedażowych Linda Richardson Książka
Projektowanie propozycji wartości Alex Osterwalder Książka
Inteligencja emocjonalna i jej wpływ na sukces w sprzedaży Coleen Stanley Książka
Pracuj na tak! Jak zbudowaliśmy firmę opartą na zaangażowaniu Paweł Kubisiak, Przemysław Gacek Książka
Budować, pożyczyć czy kupić? Laurence Capron Książka
Przełom w zarządzaniu sprzedażą Jason Jordan, Michelle Vazzana Książka
‹‹‹ poprzednia12następna ›››
Copyright Difin Spółka Akcyjna | Design: Edit | Wykonanie: Net-Line